|
|
Kære {{contact.fullname}}
|
|
|
|
|
Kom med til Retssikkerhedens Dag
|
Kom og vær med, når vi samler eksperter og beslutningstagere til en spændende konference om retssikkerhed den 27. september på Axelborg.
Du kan bl.a. høre om:
- Erhvervslivets retssikkerhed – hårdere straffe og færre rettigheder v/ Søren Zinck, advokat og partner, Bruun & Hjejle
- Børns retssikkerhed v/ direktør Louise Holck, Institut for Menneskerettigheder
- Digitaliseringens konsekvenser for retssikkerheden v/ Niels Fenger, dr.jur., Folketingets Ombudsmand
|
|
|
|
|
|
Klientens kundefokus og servicebaserede forretningsmodel
|
Få viden og redskaber til at kunne yde en bedre, mere helhedsorienteret og proaktiv klientrådgivning og -sparring gennem indsigt i klientens kundefokus og servicebaserede forretningsmodel.
På dette kursus bliver du introduceret til teori og værktøjer for at kunne vurdere og vejlede om kundeorientering, service og serviceaftaler som konkurrenceparameter for dine klienter.
Vi tager udgangspunkt i de markeder, dine klienter agerer i og ser på udbyderne og kunderne i markedet, forandringer og tendenser. På baggrund af dette lærer du at vurdere, hvilke muligheder dette til sammen giver klienten, og hvordan du dermed gennem proaktiv og helhedsorienteret rådgivning kan øge klientens udbytte og værdi af rådgivningen.
Kurset er designet som blended learning, hvor fire lektioner foregår online, og syv lektioner foregår fysisk i vores moderne undervisningslokaler på Vesterbrogade i København.
Kurset kan også indgå som en del af vores uddannelse Forretningsorienteret Klientrådgivning
|
|
|
|
|
|
Digital markedsføring – GDPR og markedsføringsret
|
Vil du gerne blive endnu bedre til at rådgive om virksomheders brug af digital markedsføring? Så er dette nye kursus for dig. Det primære fokus er på samspillet mellem retten til privatliv, herunder databeskyttelse, og markedsføringsret, men vi kommer også omkring tekniske, forretningsmæssige og etiske aspekter af digital markedsføring.
Du får overblik over udviklingen inden for digital markedsføring og indblik i, hvilke grænser juraen sætter for brug af fx sociale medier, kunstig intelligens (AI) og influencere samt overvågning i form af cookies, pixels og fingerprinters. Vi stiller også skarpt på datadrevne forretningsmodeller, herunder målrettet markedsføring (profilering og segmentering), loyalitetsprogrammer og personaliserede rabatter.
|
|
|
|
|
|
|
Du kan ændre dine interesseområde eller framelde kursusmails her
{{msdyncrm_contentsettings.msdyncrm_addressmain}}
|
|
|