Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.
11-06-2021 Spar tid og penge med telefonpasning Med TopCalls telefonpasningsservice kan I få ro til at koncentrere jer om arbejdet, mens imødekommende og professionelle receptionister passer telefonen. De besvarer virksomhedens opkald med jeres firmanavn, når I er optaget, og taler med jeres klienter på den måde, I ønsker. Efterfølgende sender de korte og klare meldinger til jer pr. sms eller e-mail, så I selv kan ringe tilbage, når det passer jer.
Danske Advokater har indgået en fordelagtig aftale med TopCall, som sikrer jer en god rabat på deres ydelser. I kraft af aftalen får alle medlemmer desuden mulighed for at afprøve TopCalls telefonpasning i 30 dage uden binding.
Fordelene ved TopCalls telefonpasning er bl.a.:
|
Tilbage |

Kontakt
Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.
Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.
Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.
33 43 70 21