Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.
23-11-2021 Er du klar til ny Digital Post den 30. november? Bemærk overgangsperioden uden digital post den 26. – 29. november Hos Danske Advokater har vi gennem en længere periode været i dialog med Digitaliseringsstyrelsen for at sikre, at I medlemmer har den nødvendige adgang i jeres advokatvirksomhed, når den nye Digital Post går i luften den 30. november.
Er I bobestyrer, kurator, likvidator eller varetager I på anden vis en anden persons eller virksomheds digitale postkasse?
Spørgsmål og svar
Mere viden og hjælp
Har du spørgsmål til den offentlige digitale postløsning, kan du kontakte Digital Post support på telefon 82 30 32 31 (mandag til fredag mellem kl. 09:00-20:00) eller på naestedigitalpost@digst.dk. |
Tilbage |
Kontakt
Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.
Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.
Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.
33 43 70 21